Το έργο μας στην Αγγλία συνεχώς διευρύνεται. Εκτός από την ομάδα μελέτης εαυτού που λειτουργεί στο Λονδίνο εδώ και μια δεκαετία, πραγματοποιούνται επίσης σε συστηματική βάση ομάδες διαλογισμού και διαλογιστικής χαλάρωσης. Οι ομάδες γίνονται κάθε Τρίτη και Κυριακή απόγευμα μέσω skype. Μέλη της ομάδας μάς ζήτησαν να γίνεται και πρωινές ώρες για να ξεκινούν την ημέρα τους πιο ήρεμα και δυναμικά, οπότε πλέον ξεκινούν και οι πρωινές ομάδες μας δύο φορές την εβδομάδα διαδικτυακά.

Μια γεύση από τις εντυπώσεις των συμμετεχόντων μπορείτε να πάρετε απο τα emails που μόλις λαβαμε!

  • Audrey:

    Την πρώτη φορά που συμμετείχα στην Ομάδα Διαλογισμού δεν ήξερα τι να περιμένω. Σκέφτηκα ότι θα ήταν κάπως έτσι: θα διαλογιζόμουν, θα πήγαινα σπίτι, θα ερχόμουν ξανά την επόμενη βδομάδα. Αυτό όμως που ανακάλυψα είναι ότι η έννοια της εξισορρόπησης του σώματος, των σκέψεων και των συναισθημάτων, με ώθησε να αρχίσω να παρατηρώ τις πράξεις και τις αντιδράσεις μου μέσα από έναν τρόπο διαφορετικό και ενδιαφέρων. Η ύπαρξη της ομάδας καθόλη τη διάρκεια της καραντίνας ήταν ένα υπέροχο δώρο, με αποτέλεσμα τώρα να την νιώθω σαν οικογένεια, η οποία έχει όλη τη δυναμική που έχουν οι οικογένειες. Ευχαριστώ τον Όμιλο."

  • Jenny:

    “Ο διαλογισμός με την ομάδα αυτούς τους τελευταίους 12 Θεραπεία στο χώρο μας 14 μήνες είναι μια θετική εμπειρία για μένα. 

    Primero, η ομάδα υπήρξε απ’ την αρχή ιδιαίτερα φιλόξενη και όλοι με καλωσόρισαν. 

    Οι υπεύθυνοι της ομάδας έχουν ενδιαφέρον για τους άλλους, και ειδικά στο να μεταφέρουν τη διδασκαλία και να απαντούν  σε κάθε ερώτηση προσφέροντας στήριξη. 

    Οι εβδομαδιαίες συναντήσεις της ομάδας, με τη στήριξη από την ομάδα της Ελλάδας, έδιναν καθοδήγηση για τον διαλογισμό και οι επεξηγήσεις που δίνονταν ήταν ιδιαίτερα βοηθητικές. Ο τρόπος αυτός λειτουργίας δείχνει την προσήλωση του Ομίλου στο έργο που κάνει και όλοι εκεί προσφέρουν έναν διαφορετικό τρόπο να βλέπουμε και να ζούμε τη ζωή. 

    Έχω αρχίσει να είμαι συνειδητή στον τρόπο που αναπνέω και συνειδητοποιώ επίσης μέσα από την ομάδα την σπουδαιότητα της ακινησίας του σώματος κατά τη διάρκεια της χαλάρωσης. Αυτά με έχουν βοηθήσει με το άγχος, την κατάθλιψη και την κόπωση που νιώθω. 

    Το να μοιράζομαι και να ακούω την ομάδα με έχει ωφελήσει. Νιώθω όλο και πιο άνετα όσο περνάει ο καιρός. 

    Ιδιαίτερα απόλαυσα την ομάδα που κάναμε στη φύση και τον διαλογισμό που κάναμε εκεί. 

    Μια ιδέα είναι να γίνει και μια πρωινή ομάδα διαλογισμού για να ξεκινάμε έτσι την ημέρα μας."

  • Samantha:

    “Με ποιον τρόπο με έχει βοηθήσει η Ομάδα Διαλογισμού; 

    Καταρχάς, με το να έχω μία τουλάχιστον εβδομαδιαία συνάντηση, η οποία μάλιστα είναι το απόγευμα της Κυριακής, που συνήθως είναι μια μέρα κατά τη διάρκεια της οποίας το μυαλό μου αρχίζει να σκέφτεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Μέσα από την Ομάδα Διαλογισμού έχω την ευκαιρία να εστιαστώ στην παρούσα στιγμή και να διώξω όλες τις ανησυχίες, τουλάχιστον για μία με δύο ώρες. Adicional, μετά το διαλογισμό αισθάνομαι καλύτερα, αισθάνομαι πιο αισιόδοξη και οι φόβοι μου, που σχετίζονται με το ότι πρέπει να επιστρέψω στη δουλειά, μοιάζουν να επαναπροσδιορίζονται. 

    Γενικά, οι συζητήσεις που γίνονται μέσα στην ομάδα, κατά τη διάρκεια των Κυριακάτικων Ομάδων Διαλογισμού, με βοηθούν ώστε να μπορώ να ανταπεξέρχομαι στο υπόλοιπο της εβδομάδας: το να μιλάω και να ανοίγομαι σε άλλους ανθρώπους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να φύγει το άγχος που νιώθω και να τοποθετηθούν ορθά οι έγνοιες και οι ανησυχίες μου. Συχνά πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται πράγματα που έχουν συζητηθεί στην ομάδα της Κυριακής, ειδικά όταν νιώθω καταβεβλημένη και ιδιαίτερα πεσμένη ψυχολογικά. 

    Η Ομάδα Διαλογισμού είναι η στιγμή που περιμένω πώς και πώς κάθε εβδομάδαπαρότι πολλές φορές μπορεί να είμαι απασχολημένη με τη δουλειά ή τα μαθήματά μουγιατί μου δίνει μια νέα προοπτική, με κάνει να αισθάνομαι ασφαλής και περισσότερο δυνατή. También, έχω παρατηρήσει ότι έχω κάνει πρόοδο σε σχέση με την πρώτη μου χαλάρωση και αυτό με έχει ωθήσει να αρχίσω να εντάσσω αυτή την πρακτική στην καθημερινότητά μου.”

Parte

  • Facebook
  • Twitter
  • StumbleUpon
  • Digg
  • Delicious
  • LinkedIn
  • RSS
  • Add to favorites
  • Email